Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

דני אבדיה

דני אבדיה שוב מיעט לקלוע בניצחון של וושינגטון על מילווקי 94101 אבל סיים עם מאזן הפלוס-מינוס הגבוה בקבוצתו. אבדיה נבחר נמוך מהתחזיות אך יקווה לככב גם בבירה האמריקאית.


Pin On Fame

אחרי מחצית ראשונה חלשה מאוד קלע הישראלי תשע נקודות בשתי דקות וחצי וקירב את וושינגטון לטורונטו אך שחקני האורחת היו ממוקדים יותר וניצחו בסיום 100109.

. עוד כתבות בנושא דני אבדיה זופר קבוצה. שחקן הכדורסל הישראלי נבחר הלילה רביעי במקום התשיעי של דראפט ה-NBA ויחל לשחק בקבוצת הוושינגטון וויזארדס. דני אבדיה שבר את הקרסול וגמר את העונה 40 שניות לפני הפסקה במשחק מול גולדן סטייט פורוורד וושינגטון נחת רע על רגלו הימנית נפגע והתפתל מכאבים. AP אבל טבע לו לאדם לפחות הטבע שלי לחוש עקצוץ של אכזבה גם במקום ובזמן שבהם אין לי כלל ציפיות ובמקרה זה מודה ומתוודה היו לי.

ניתוח הלילה של אבדיה. אני חושב שעם הזמן הוא יקבל במה בדקות המכריעות. דני אבדיה ב-nba בית הספר של פופ. אבדיה שיחק 17 דקות וקלע 8 נקודות חשובות.

אומנם המומנטום של הויזארדס נעצר עם הפסד 118111 לאטלנטה שהוריד את וושינגטון. ב-25 הדקות שלו על המגרש אבדיה קלע רק 2 מ-9 מהשדה 22 אחוז ורק 1 מ-7 מהשלוש 14 אחוז ו-4 מ-4 מקו העונשין. אחרי שני משחקים בהם קלע הישראלי 4 נקודות בלבד חזר הערב הכוכב הישאלי לפרקט והציג יכולת טובה מאוד בדרך לניצחון קבוצתו 107116 מול בוסטון בחוץ. Nba דני אבדיה סיפק את משחקו הטוב ביותר העונה.

את דני אבדיה כבר התרגלנו לשמוע בשלל פלטפורמות בין אם בישראל או בארהב אבל את אביו זופר אבדיה לא שומעים בכל יום. לבסוף הישראלי החלים ומזל שכך. דני אבדיה קלע 9 נק וושינגטון הפסידה 118111 באטלנטה הישראלי הפגין יכולת מעודדת בהתקפה וב-18 דק רשם 4 מ-5 מהשדה בדרך לשיא עונתי אבל קבוצתו התקשתה מול יאנג 26 וירדה ל-25. החוזה של אבדיה מוערך ב-35 מיליון דולרים לעונה.

דני אבדיה נבחר במקום ה-9 בדראפט ה-NBA על ידי וושינגטון. אבדיה לפי הדיווחים צפוי להיכנס לעניינים בהדרגה זכר לשבר בקרסול מהעונה שעברה. ארצי נולד בכפר חסידים והתחנך בהשומר הצעיר. דני אבדיה רשם לפנות בוקר שלישי את אחד המשחקים הכי טובים שלו העונה אם לא הטוב שבהם.

דני אבדיה שיחק 25 פעמים ב-nba והמספר יגיע לתלת-ספרתי לפני שאפשר יהיה לדבר באופן ברור יותר על סוג השחקן שיהיה - אבל מה שמתחיל להתבהר הוא שככל הנראה הישראלי לא יוכל להיות השחקן שהתפתח בארץ. דני אבדיה כיכב ב-100105 של וושינגטון על הפליקנס הישראלי 11 נק ו-10 ריב סיפק משחק יוצא מן הכלל בשני צדי המגרש וקלע סלי קלאץ שעזרו למוליכת המזרח למחוק פיגור 19 ולחגוג ניצחון 5. הקשיים של הישראלי מול הספרס. זה לא הספיק לוושינגטון.

אתמול שני אבדיה האב סיפק ראיון מיוחד ובלעדי לערוץ הספורט וסיפר לפרטי פרטים את סיפור הקריירה שלו בנו ואת מה שצופן העתיד למשפחת אבדיה. אחרי ההגנה שהציג מול האלוף המכהן זכה הישראלי לתגובה מיוחדת ממאמנו. דני אבדיה הוא שחקן ההגנה הטוב בקבוצה ברגעי הקלאץ ההגנה שלו מכריעה - ראינו את זה נגד יניס ונגד גורדון היוורוד הוסיפו. ים מדר נבחר במקום ה-47 על ידי בוסטון.

אבדיה בן ה-19 הוא חלק מנבחרת ישראל בכדורסל ובעברו שיחק בקבוצת מכבי. דני אבדיה חזר לנצח. דני אבדיה כיכב קאמבק גדול לוושינגטון מול ניו אורלינס הפורוורד הישראלי רשם את משחקו הטוב ביותר העונה עם 11 נקודות ו-10 ריבאונדים הוויזארדס חזרו מפיגור 19 בדרך ל-100105 ומאזן הכי טוב במזרח 310. דני אבדיה הגיע למשחק לפנות בוקר יחד עם קבוצתו וושינגטון מול קליבלנד כשהוא לא מרגיש טוב ותסמיני שפעת כך שעד הרגע האחרון לא היה ברור האם הוא ישחק.

דני אבדיה ביום הפתוח לתקשורת של וושינגטון וויזארדס מתוך חשבון הטוויטר של הוויזארדס העונה השנייה של דני אבדיה ב-NBA עונת הסופמור יוצאת היום שלישי לדרך עם פתיחת האימונים של וושינגטון וויזארדס. אבדיה הוסיף כאמור 11 כדורים חוזרים 2 בהתקפה וחסימה אחת. דני אבדיה שרשם תקופה טובה לאחרונה סיים הלילה שוב עם מספרים יפים של 9 נקודות ו-11 ריבאונדים אבל הישראלי סבל מערב קליעה חלש. דני אבדיה מול גיימס הארדן צילום.

היו 6-5 מהלכים שהוא עשה ואמרתי וואו זה ממש טוב. היהלום בן ה-19 שנצץ במדי מכבי תל אביב ונבחרות ישראל יחל את דרכו בליגה הטובה בעולם במדי הוויזארדס. האיש שקם עם אור ראשון ועולה בגיפ נושן לכרם היין של קיבוצו ברמת סירין הוא סבו של דני אבדיה 20 מי שנחשב לאחד הכדורסלנים המוכשרים שקמו לנו בישראל מאז ומעולם ושעומד אולי בפתחה של קריירה מקצוענית בליגה הטובה בעולם. התפקיד החדש והמסקרן של אבדיה קפטן הכוכב האדום שחקן ענק בישראל מאמן נוער והאיש שגידל ילד אלמוני בשם דני.

אם לא שמעתם עד עכשיו את השם דני אבדיה אז כדאי מאוד שתכירו.


Elvis אלביס כלי נגינה אורי בשן Singer Elvis


דני אבדיה כוכב עליון המסע של בן ה 19 בדרך לליגה הטובה בעולם חדשות 13 Nba Draft Basketball Players Entertaining


דני אבדיה צילום אורן אהרוני Football Club Basketball Players Football


ריקו שירזי לא הורשה לצאת להלווית בנו


Pin On 227 S Jamaal S Spicy Chili Muscle Bench Press 416 Lbs Rock Hard Chili Fitness Nba Muscle Mix

Posting Komentar untuk "דני אבדיה"